Centrum pomocy

Najczęściej zadawane pytania

F.A.Q 

Nasze produkty

Gwarancja

Wszystkie sprzedawane przez nas produkty są objęte 24-miesięczną gwarancją. Gwarancja nasza obejmuje niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W przypadku stwierdzenia wady fizycznej produktu prosimy o przesłanie informacji na adres siedziby spółki,  e-mail lub wypełnienie załączonego formularza.

Negocjacje cen

Znalazłeś w innym sklepie niższą cenę?
Uważasz, że współpraca nasza może mieć perpektywę długofalowwą?
Iości, które Cię interesują są zanczące?
Zapraszamy do negocjacji! Jesteśmy przekonani, że proponowane przez nas ceny są najniższe, jakie możesz uzyskać w Polsce. Jeśli jednak uważasz, że cena produktu w naszym sklepie jest za wysoka skontaktować się z nami przez email, formularz lub telefonicznie.

Personalizacja produktów

W ramach personalizacji produktu możemy wykonać:

Grawerowanie laserowe

Grawerowanie laserowe jest wykorzystywane do wykonywania indywidualnych motywów lub nadawania indywidualności wyrobom. Technologia laserowa umożliwia wykonanie najdrobniejszych szczegółów z maksymalną precyzją. Praktycznie wszystko co może być narysowane, można grawerować i znakować przy użyciu lasera. Uzyskany grawerunek laserowy jest trwały i bardzo odporny na ścieranie. Zadruk jednokolorowy

Sitodruk

Zadruk o dużej trwałości mechanicznej. Odporny na zarysowania. Nie straci swoich walorów w piekącym słońcu. Możliwy zadruk kilkukolorowy.

IML

IML (In-Mold-Labeling) to etykieta pełnokolorowa wysokiej jakości, Technologia IML zapewnia wspaniałe, mocne kolory, wysoki połysk i bardzo szczegółowe zdjęcia w doskonałej jakości. W naszym katalogu produktów dotyczy kubków eventowych.

Rodzaj możliwej formy zdobienia oraz  cenę uzgadniamy dla każdego projektu indywidualnie.

Private Label

Z nami możesz zaprojektować naczynia w kształcie jaki sobie zamarzysz.
Mogą być dostosowane do Twoich potrzeb jak i potrzeb Twoich klientów.
Niebo jest granicą. Możemy je wykonać tak, jak chcesz.

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub oferty, nie wahaj się z nami skontaktować.

Utylizacja zużytych naczyń. Program 100% recyklingu
Skupiamy się na ponownym wykorzystaniu plastiku zamiast pozwalać naturze go rozkładać przez wiele lat. Mimo że plastik powoduje tak wiele szkód dla środowiska, kupowanie naczyń wielokrotnego użytku z tworzyw sztucznych jest inwestycją ekologiczną i przyjazną dla klimatu. Poddajemy recyklingowi 100% produktów. Stworzyliśmy w tym celu system recyklingu, który sprawia, że nasze produkty nie trafiają na wysypisko.

Schemat funkcjonowania procesu recyklingu:

  • Używaj naszych naczyń przez wiele lat.
  • Odbiór zużytych naczyń na nasz koszt.
    • Przy zakupie nowych produktów oferowany jest 5% rabat „wymiana na nowe”. Odbiór odbywa się na nasz koszt.
    • Bez wymiany na nowe produkty, odbiór odbywa się bez opłat i rozliczeń gotówkowych (płacimy za cały proces recyklingu)
    • Odbiór 1-2 razy w roku – minimum 100 produktów. Możesz też wysłać je do naszej siedziby.
  • Sotrowanie
  • Granulacja
  • Zwrot granulatu do fabryki i produkcja nowych produktów.

Skontaktuj się z nami, aby zamówić odbiór używanych naczyń.

Moje Zamówienia

Koszt dostawy
W przypadku zamówień o wartości poniżej 1000 zł netto (1230 zł brutto) koszt transportu wynosi 19 zł netto (23,37 zł brutto).
W przypadku zamówień o wartości lub powyżej 1000 zł netto (1230 zł brutto). Zamawiający zwolniony jest z obowiązku pokrycia kosztów transportu
Termin dostawy

Na przewidywany czas dostawy składają się:
czas wysyłki – czyli czas, jaki potrzebujemy na przygotowanie przesyłki od momentu otrzymania zapłaty za przedmiot do jego wysłania.
czas przewozu – czyli czas transportu przesyłki do Ciebie.
Przewidywany czas dostawy zwykle wynosi około tygodnia ale może zmieniać się w zależności od specyfikacji zamówienia oraz wybranej formy dostawy.
5-7 dni jest to czas dostawy towarów standardowych dostępnych w naszym sklepie internetowym.
W przypadku towarów personalizowanych zadrukiem, w zależności od formy wykończenia czas ten może wynosić od 2 do 4 tygodni.
W przypadku przesyłek kurierskich realizowanych przez nas za pośrednictwem firmy kurierskiej czas dostawy wynosi zwykle 24 godziny, choć sporadycznie zdarza się, że kurier doręczy paczkę w ciągu 2-3 dni – najczęściej w okresach przedświątecznych.
Czas dostawy przesyłki Pocztą Polską/In Post wynosi najczęściej 2-3 dni. W okresie wzmożonej pracy (np. w okresie świątecznym bywają opóźnienia ). Niestety nie mamy na to wpływu.
W sytuacjach wyjątkowych, takich jak okresy świąteczne czy trudne warunki drogowe, czas dostawy może się wydłużyć.

Reklamacje dotyczące dostawy

Zamawiający ma obowiązek sprawdzić stan przesyłki w obecności pracownika firmy kurierskiej.
W razie stwierdzenia uszkodzenia opakowania, Zamawiający zobowiązany jest do zweryfikowania zawartości przesyłki w obecności pracownika firmy kurierskiej. W przypadku uszkodzenia przesyłki należy sporządzić protokół szkody na druku firmy kurierskiej i skontaktować się niezwłocznie z nami telefonicznie bądź wysyłając nam e-mail na adres elektroniczny: sklep@gastroplast.pl.
Uszkodzenia towaru niedające się z zewnątrz zauważyć, Zamawiający zobowiązany jest zgłosić Sprzedawcy oraz firmie kurierskiej w terminie 7 dni od dnia odbioru towaru, a ponadto Zamawiający zobowiązany jest do zażądania od przewoźnika protokolarnego ustalenia stanu przesyłki.
Odebranie przesyłki bez sprawdzenia i zgłoszenia wad powoduje utratę roszczeń z tytułu odszkodowania za ewentualne szkody związane z przewozem towarów

Zwroty

1. Aby zgłosić chęć zwrotu towaru skorzystaj z tego odnośnika.  Wypełnij  załączone oświadczenie a następnie prześłij na adres UR CUP Sp. z o.o. ul.Świętojańska 45 lok.6, 81-391 Gdynia lub na adres elektroniczny: sklep@gastroplast.pl

2. Wraz z oświadczeniem, o którym mowa w punkcie 1, Klienta prosi się również o przesłanie informacji o aktualnym numerze konta, na który należy dokonać zwrotu należności.

3. Zwrot na adres firmy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni. Sprzedający wraz z ceną towaru zwraca koszty dostawy, które to konsument poniósł w wysokości najtańszego zwykłyego sposóbu dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę..

4. Zwracany towar nie może nosić znamion użytkowania i musi posiadać oryginalne opakowanie.

Uwaga! Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

 

Reklamacje

Wszystkie sprzedawane przez nas produkty są objęte 24-miesięczną gwarancją. Gwarancja nasza obejmuje niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W przypadku stwierdzenia wady fizycznej produktu prosimy o przesłanie informacji na adres siedziby spółki,  e-mail lub wypełnienie załączonego formularza.

Postaramy się odpowiedzieć jak najszbciej. Jednoczenie przypominamy, że reklamacja może zostać nie uznana w przypadku:

  • niewłaściwego sposób czyszczenia i konserwacji naczyń;
  • niewłaściwego sposobu przechowywania naczyń;
  • używania naczyń do celów sprzecznych z przeznaczeniem;

5 + 9 =

Pola opiane tym kolorem są wymagane

Formy płatności

Przy zamówieniach na Gastroplast.pl honorujemy następujące formy płatności:
Opłata przy odbiorze – płatność gotówką przy odbiorze przesyłki od kuriera – realizowane maksymalnie do kwoty 12000 zł
Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro,
Płatności online – płatność realizowana przez serwis Przelwy24.pl

Przelew tradycyjny – zakupy w naszym sklepie można opłacić za pośrednictwem tradycyjnego przelewu na niżej podane konto, w jego tytule podając numer zamówienia.
UrCup Sp. z o.o.
ul.Świętojańska 45/6
81-391 Gdynia
mBank
24 1140 2004 0000 3002 7853 6498

Moje Konto

Logowanie / Moje konto / Moje Zamówienia

Po zalogowaniu możemy zobaczyć swoje zamówienia, adresy, wystawione faktury

Godziny otwarcia biura

Poniedziałek – Piątek:
9:00 – 16:00

Zadzwoń lub napisz

Telefon: +48 785 879 279
Tweeter: @UrcupO
Księgowość:
biuro@gastroplast.pl

Wyślij Email

sklep @ gastroplast.pl

 

Pin It on Pinterest

Share This
Shopping cart0
Brak produktów w koszyku!
Continue shopping
0